15/2-16: tid som gått

Hörrni tänk att det redan är mitten av februari. Jag som tycker det nyss blev nytt år..
 
Vill dela med mej att lite från mitt förra år. Tänkte lägga upp lite av detta betydligt tidigare, men det har inte blivit av bara. Men, nu är det alltså dags! 
 
Så vad hände i januari då, förra året alltså, 2015.
Jo jag var iväg på en hotellövernattning med väninna till stan. Shopping och 80-tals fest stod på agendan. Himla skoj! 
 
 
Här ovan är initiativtagaren till kvällen, Ola! Stort Tack för bra fest! Och så uppträdde självaste Kayo. Ett himla drag! 
 
Och vi vaknade upp till detta, Sundsvall levererade! 
 
 
 
Raskt vidare till nästa månad då, februari. 
Jag och två till var iväg på en happening hos frisör Runt Hörnet i stan, då en av oss, inte jag tyvärr.. hade vunnit en hårförlänging. Sicken grej va?! 
 
 
 
Sen på självaste alla hjärtansdagen så fick jag mitt livs överraskning. Jag fick nämligen världens finaste tavla med den bästa berättelsen på <3
 
 
Jag skulle bli mormor!!! Lycka!!!
 
 
 
Vilken grej DET var, går inte beskriva glädjen! 
 
Mars då, vad hände då tro?
Jo jag var med om en väldigt rolig dag i Östersund. Jag hade nämligen vunnit en fotografering av ett visst slag, och då var det dags. 
 
 
Undrar o jag har berättat om den dagen för er ännu??
 
Sen blev det en sväng till fjälls till goa vänner som var där.
Jag i mina "skrikrosa" byxor ;-)
 
 
 
Sen blev det en tripp till huvudstaden för att se En dans på rosor! Jag var HELT lyrisk kan jag lova. Orden : du ser helt kär ut, fick jag höra. :-) Kan då förklara att det inte var till någon person detta avspeglade sej, utan i självaste showen. Älskar sånt, och ville bara hoppa upp på scenen och få vara med dem alla. 
 
 
Lycka! Har ni inte sett denna föreställning som duktiga Tobias satt upp, och är ni det minsta lilla intresserade av sång o dans, så skynda iväg och gör det. Bums! 
 
Japp, men nu får det räcka för den här gången med små händelser från förra året. Tar några månader till senare. 
Faktiskt väldigt skoj för mej med att göra så här, att få se vad man haft för sej :-)
Kramisar på er! 

Kommentarer
Postat av: kerstin ehrenholm

fina bilder på dig

Svar: Tack snälla du! :-)
Malin Edlund

2016-02-25 @ 21:16:32
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: radhuslivet.se

Lite ytligt kanske... Men gud vad fina naglar du har på alla bilder!! :)

Svar: Å.. tack snälla för det! Och äsch.. lite ytlighet skadar ju inte ;-)
Malin Edlund

2016-02-25 @ 21:17:57
URL: http://radhuslivet.se/
Postat av: Linda HolEriks

Fina bilder och kul att få höra vad som hänt under årets gång!

Svar: Tack så mycket!Blir nog ett till inlägg av "året som gått" senare idag!
Välkommen tillbaka :-)
Malin Edlund

2016-02-25 @ 23:05:39
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0