19/2-16: mums

Igår körde jag mitt Sh'bam-pass med härliga deltagare igen. 
 
Det spelar verkligen inte alls någon roll om jag känt mej hängig eller om jag haft en jobbig dag på jobbet. Jag blir ändå så himla uppåt, glad o peppad efter mitt pass.
Skön känsla! 
 
 
Titta här då! Vad finns på mitt skrivbord?
 
 
En kollega bjöd på fika idag, tack för det!! 
Det var en variant på semla kan man säga, fast det var paj. Kan säga att detta kommer jag både baka och äta många fler gånger. Gudars så gott! 
 
 
Detta var vad jag såg när jag gjorde helg, så vackert.
 
 
Hoppas vi får fint väder i helgen nu. Vill vara ute i friska luften. 
 
Jomen det är ju fredag så vi tar väl en liten 'fräckis' då.
 
 
Hihi... 
Trevlig kväll på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0