21/2-16: Lilly

Jomen mysigt var det, igår.
 
På alla sätt! Inte bara för att jag fick träffa mitt lilla barnbarn, utan även för att vi fick umgås med hennes fina föräldrar ❤ 
 
Det är så himla roligt nu då det händer massor i hennes utveckling. Hon skrattar och är med på ett helt annat sätt och det ser verkligen ut som att hon funderar och tar in, när man berättar och visar henne saker. Kul! 
 
Jag ser så mycket fram mot sommaren då vi kan plocka blommor och kika på humlor och så. Kul kul! 
 
Märks oxå att det liksom inte räcker med att ligga still på en plats.. nix pix. Då vänder hon sej snabbt och liksom provar det där med att komma framåt. Alla sätt är bra! Och hon vill gärna sitta och även stå upp. 
Framåt går det för lilltösen!  
 
 
 
Jag fixade i ordning käk till oss. Lite plock fick det bli. Riktigt gott!
 
 
 
 
Vi åt till Mellon och Lilly orkade delta ett tag, men somnade sen på mej efter lite matning. Lyckan! 
Hon reagerade med att sträcka upp handen när Oskar sjöng sin låt, så ja, han fick hennes röst! 😃 
 
 
 
Finaste! 
 
 
Hon sussade gott en timme ungefär, för att sen vakna och vara lika glad gotjej igen 😃
 
Titta här vilken vacker bild hennes mamma har tagit på henne idag! 
 
 
Jamen.. jo, stolt mormor minsann! 
Underbar är hon ❤ 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Silken sötnos :) och plockmaten så väldigt god ut! :)

Svar: Ja hon är underbar! Tack! Jo, gott var det minsann :)
Malin Edlund

2016-02-21 @ 17:33:09
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: jossan

åh det ser mysigt ut. och oj vad gott de ser ut! Hoppas du har haft en bra helg (:

Svar: Mysigt var det verkligen! Och gott :-)
Japp, fin helg o jag hoppas du oxå haft det bra!
Malin Edlund

2016-02-21 @ 17:45:46
URL: http://www.nouw.com/livetivastrahamnen
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

mysigt

Svar: Ja det var det!Jag hoppas du oxå haft det bra! :)
Malin Edlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0