26/2-16: Från året..

Har gjort ett inlägg tidigare med inlägg från året som gått, och nu är det dags för tre månader till. 
 
Vi hann med januari, februari o mars sist, så jag fortsätter direkt med månaden april.
 
Vad hände då då?
Jo jag var med mina kollegor på jobbet på en utbildningshelg i Sundsvall. Vi kursade på dagarna o lagade mat tillsammans på kvällen. Och vipps, fick vi ett alldeles eget uppträdande oxå. Vilken grej!
 
Jag och Kill kill.. minsann!
 
 
 
Fantastisk mat fixade vi till...med lite hjälp då förstås.. 
 
 
 
Sen var vi ute på isen o myste, Åkrokshugget, och Alfons fick träffa sin första gädda någonsin. Tror jag...
 
 
 
Månaden maj innehöll kosläpp ovanför Östersund. Härlig dag med väldigt mycket blåst dock..
 
 
Fina djur! Och lyckan att se de så glada när de äntligen får komma ut ur ladugården. Härligt! 
 
VI donade med våran köksrenovering.
 
 
Känns så skönt nu när det är klart. (nästan..de där himla listerna ni vet...)
 
Vi tog en sväng till Norge o hälsade på Ta. Åt supergod mat på restaurang Aisuma. Rekommenderas! 
Här en efterrätt.
 
 
 
Vi hoppar vidare till juni då. 
Hoppade i min lilla blommiga och körde midsommar med goa vänner.
 
 
 
Fick äran att fota tjusigt bröllop! 
 
 
Många bilder blir det..
 
 
Jamen då kom vi en bit till då på året som gått. 2015.
 
Nu är det fredag mina fina läsare, vi höres senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0