3/2-16: sug

Ibland kickar sötsuget in.
 
Härom dagen så dök chokladbollar upp i huvudet på mej. När gjorde jag såna sist tro..? Måste vara många år sedan. 
 
Oftast hör och läser jag om en väldigt mycket nyttigare variant av dessa, men dessa blev precis så onyttiga som receptet är från början 😃 Blev kaffesmak på dem oxå. 
 
 
Mumsigt! 
Får det lov att vara en boll?! 
 
 
 
Det nyttiga receptet ska oxå testas! 
 
Kan meddela att mina nya träningsskor funkade perfekt igår när jag körde mitt Sh'bam-pass. Tipp topp! La till en ny dans oxå, vilket jag tror uppskattades lika mycket av alla deltagare som av mej. Kul! 😃
Önskar bara skrot-knä-känningen kunde försvinna nu oxå.. 
 
Lill-lördag är det! 👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0