5/2-16: massage

Gillar du att få massage? Eller att ge kanske? 
Jag svarar snabbt ja på dem båda. (Lite snabbare svar på den ena..) 😉 
 
Utbildade mej till Friskvårdsmassör för en massa år sedan nu och hade planer på att fortsätta. Men som det kan bli, tiden går, dyrt är det och man vill många olika saker, så har jag nöjt mej så. 
 
Har tagit med massagen till djuren oxå. Och barn. Det ger ju så mycket på så många olika sätt. Man säger-barn som ger varandra massage i skolan tex, slår inte varandra. Det betyder ju något - beröring. Man är snäll. 
 
Gick en kort kurs med Em i babymassage när hon var liten, och det hade jag verkligen nytta av sedan. Så mysigt med lugn skön beröring. 
 
Här var det vovven som kom och ville mysa hos mej.
Han säger inte nej till massage. 
Perfekt oxå att 'känna igenom' så det inte gör ont nånstans på dem.
 
 
Och kikar ni noga så ser ni katten Baggis bredvid oss, som var lite avis just där och då. 😃 
 
Titta vad jag såg härom dagen. Gissa om jag fick vårkänslor.. men långt kvar än.
 
 
 
Det är fredag!!!
 
 
Vad hittar du på ikväll!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0