6/2-16: ljus

Jomen, ett skönt sätt att avsluta veckan och påbörja helgen, är med ett träningspass. 
 
Vi hoppade i träningskläderna och begav oss till Moove. Blev en stund på bandet först. Elisabeth sprang och jag gick. Skrotknät gjorde ont men men, jag bet ihop. Sen körde vi varv i styrkerummet. Kändes behövligt och skönt! 
 
Idag blev det sovmorron, hurra för det. Har verkligen känt mej trött konstant i två veckor nu. Fattar inte. Hoppas det ger sej snart. 
 
Blev en prommis med alla tre djuren iaf. Mysigt när kissemissarna vill hänga med.
 
 
Fina syskonen Humlan & Baggis.
 
 
 
Skönt väder oxå, temperatur kring 0'an bara. 
 
Sen in och käka äggmacka och kaffe, gott de! Tände mitt nya doftljus oxå. Det sprakar så mysigt medan det brinner. Aldrig haft sånt förut. Lite som ett tomtebloss nästan. 
 
 
 
Fler vill vara med.. han gosar överdrivet bara för att få godis, den rackarn 😉 Kan säga oxå att jag övervakar hela tiden då ljus finns nära.. 
 
 
Hälsade på Lilly igår oxå en snabbis, mer om det senare.
Kram på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra'

sjukt söta katter :)

Svar: Tack snälla! Ja de är superfina o gosiga :)
Malin Edlund

2016-02-06 @ 14:03:47
URL: http://ssandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0