9/2-16: ha-begär

Det blev lite spring i affärer igår. 
 
Hade några saker uppskrivna som jag borde kikat på. Allt blev det inte, men några avklarade och några tillkom 😉
 
Mötte upp Elisabeth inne på Lindex. Hittade lite nya fina underkläder och sen bam... Där stod den! En alldeles precis lagom stor. En liten svart. Perfekt helt enkelt! 
 
Här stod den lite senare snyggt och ville bli fotograferad 😃 
 
 
Sambon skrattade och sa : jaha, en svart väska, till. 😂 
 
Vi 'höll ut' tills affärerna stängde. Sen tog vi siktet mot en restaurang vid namn RÅ. Mysigt! Vi körde på en tre-rätters middag. Förrätten blev en fantastisk carpaccio. Så gott! 
 
 
Sen till huvudrätt tog jag grillad tonfisk. Väldigt mumsigt! 
 
 
Efterrätten kallades nåt med persika.. Det var en mandelbiskvibotten, med glass, maräng och hallonsås.. Ärligt talat blev min smak nyponsoppa med biskvier. Var ju inte det jag ville.. 
 
Vi surrade om ditt o datt 😉 och fick värsta skrattanfallen mer än en gång. Vad härligt det är, mitt på en vanlig måndag! Blev några servetter för att torka tårar 😃
 
Och, toalocken på detta stället = japp! 
 
 
Coola väninnan! 
 
 
Sa jag att jag gillade väskan?! 
 
 
 
Monday=funday!  
 
La mej i sängen 00.20 pip. 
Klart värt det! 😃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0