9/2-16: nya klor

Så nöjd!
Så snygga! 
 
Igår var det dags för återbesök för mej och mina naglar.
Det är otroligt vad snygga naglar kan göra en nöjd o glad 😃 Alla som går och fixar dem förstår.
 
Jag var till duktiga tjejerna på 2043 hair igen, i Sundsvall. 
 
 
 
Rekommenderas! 
 
Så här 'snygg' var jag innan..
 
 
Hihi.. liten utväxt, men sitter som berget.
Och så här ser jag ut nu.
 
 
Blev helt naturella denna gången - me like! 
Lättsamt att måla dem själv hur man vill, och framför allt finare när de växer ut. 
 
 
Perfekt längd o form! 
Tänk om de kunde stanna så här nu ända till sommaren..
 
Köpte något oxå som jag blev alldeles uppihejsan över 😉 Ni får se sen! Och skrattade typ hela kvällen lång 😃

Kommentarer
Postat av: Fairyland surprises

Väldigt snygga naglar!

Svar: Tack snälla! Ja jag är väldigt nöjd! :)
Malin Edlund

2016-02-09 @ 17:20:21
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0