16/1-16: krispigt

Ja nu är det vinter minsann. 
 
Tillbringade fredagskvällen med god mat och dryck framför tv. Marias lag vann ju oxå på Fångarna på fortet 😃 Det är så härliga! 
 
Sen donade jag med andra jobbet, bilder. Och det har fortsatt hela dagen nu. Lite trött på ögat nu faktiskt. Men hann ut på en långpromenad medan solen visade sej iaf. Så härligt! Kameran hängde med så jag visar bilder imorrn. 
 
Min morron! 
 
 
Mysigt minsann med Alfons! 
 
Ja sen har jag suttit och fixat med detta...
Blir en liten tjuvtitt detta 😉
 
 
Snart klar!! 
 
Har konstigt ont i mitt högra knä oxå. Fattar inte vad jag gjort. Ont på insidan om knäskålen. Nåt tips på vad det kan bero på? 
 
Frågade dessa, men de visste inte heller..
 
 
Dans är det på Erikslund nu oxå. Hm.. borde ju vara där..
 
Trevlig kväll på er alla fina! 
 
 
😃
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0