18/1-16: yes! 2043!

Men vet ni vad?
Kylan har släppt taget om oss. För nu iaf! Hoppas det håller i sej. Endast -7 grader här nu. Tipp topp!  
 
 
Det går ju att vara ute en lång stund utan att frö kinderna av sej. 
 
Och - vackert! 
 
 
 
 
 
Igår skottade jag mej runt huset här. Och det fliddes av runt och på poolen. Titta så fint med snön o ljusen.
 
 
Mysigt!  
 
Idag var det äntligen dags för mina naglar att bli snygga igen. Som jag har längtat. Jag gjorde ju naglarna för rätt länge sen här nu, men de lossnade direkt faktiskt. Inte alls kul. De ska ju liksom sitta där tills de växer ut på min egen så att säga. 
 
Hur som så hade jag nu fått en tid hos duktiga salong 2043 i Sundsvall. En timme ca tar det och jag är så nöjd idag med. Tipp topp! 
 
 
 
Körde på nude-färg med lite bling idag. 
Alltid lite bling liksom 😃
 
 
 
Tack igen duktiga ni för detta!  
 
 
 
Sen var det dags för middag för oss och det blev Thailand som drog. Mums va gott det var! Middag för två.
 
 
 
 
 
Sen fick jag snusa på mitt lill-hjärta oxå när vi hämtade vovven. Alltså jag bara smälter! 
 
 
Lilla prinsessan!  💖  
 
Fick ett paket med posten idag - ni får se imorrn..kanske 😉 Måste bara komma ihåg att fota. 
 
Trevlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: Emelie G

Jag jobbar i princip bara runt hörnet därifrån! :-)

Svar: Jasså?! Kanske kan ta en fika nån gång då! :)
Malin Edlund

2016-01-20 @ 08:36:12
Postat av: Emelie G

Absolut! :-) (Jag jobbar på Frösunda på Rådhusgatan.) bara att höra av dig nästa gång du är i krokarna! :-)

Svar: Det gör jag. Kul!
Malin Edlund

2016-01-21 @ 08:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0