27/1-16: liten

Ligger i sängen. 
 
Tidigaste kvällen på väldigt länge nu. Jättetrött. 
Hem efter jobbet och sen for vi till Em o Je. Jag lekte lite frisör där och sen var all min uppmärksamhet på Lilly. Hon är ju så söt så jag smälter. 
 
Hon hade varit lite kinkig men det var bortblåst nu. Lillfisan.. hon blev lite trött efter maten och då fick hon somna i min famn när jag gick runt med henne.  Så himla mysigt!! Minnen minsann 💕
 
 
Jag sjöng lite för henne och att då se henne lyssna och ögonen bli tyngre o tyngre, de e lycka de! 
 
 
 
Jag satte mej på köksstolen sen och bara njöt av att titta på henne. Alla små ögonfransar, små veck på fingrarna, lilla munnen när hon tuttade på nappen. Hur hon andades och rörde på sej lite ibland. 
 
 
Söta lilla prinsessan ❤❤❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0