6/1-16: afton

Hej hopp! 
Vad gör du så här på självaste trettondagen? 
 
Jag har jobbat hela dagen. Ja inte på mitt vanliga jobb utan här hemma vid datorn. Med bilder. Ska bli klart. Punkt! Passar ganska bra då det är svinkallt ute. ❄ 
Just nu -25 grader här. 
 
Hade varit skoj att vara ledig imorrn för att gå ut på nåt bus ikväll. Men men, vad är väl en bal på slottet..
 
 
Här sitter jag.
 
 
Och har suttit så länge så jag bli knaasiiig snart 😂
 
 
Men, lite till bara. Sen ner till soffan och lite tv. Såg en rolig film igår kväll igen. Minns ej vad den hette nu..
 
Kramisar på dej! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir knasig när man sitter still för länge hihi

Svar: Jamen eller hur?! ;-)
Malin Edlund

2016-01-07 @ 11:19:22
URL: http://www.nouw.com/queengniztra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0