8/1-16: what..?!

Blev inte som jag trodde igår.
 
Har blivit flera sena kvällar nu för min del. Säkerligen för många andra oxå när dagarna varit som de varit. Och jag har sagt, som många gånger förr - ikväll ska jag lägga mej i bra tid. Hm.. 
 
Jättetrött i morse med när klockan ringde. Och nä, ingen tidig kväll blev det. Jag hade årets första Sh'bam-pass med härliga deltagare!  Fullt ös! Och visst känns det skönt att komma igång igen. Kan säga oxå att det var himla tur jag fikade på jobbet då det var där jag fick höra att jag hade pass. I min almanacka stod det att jag skulle igång först nästa vecka.  Så det kan bli - men bra blev det! 😃 
 
Hämtade glad vovve i en hast innan träningen och direkt jag kom hem så ville han ut så klart. På med täckbyxor och mössan och iväg. 
 
 
Vad ska man hitta på ikväll då tro? Och maten.. 
 
Mest sugen att beställa en klänning o en kavaj från Haléns just nu. Visar sen. 
Nu är det fredag hörrni! Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0