9/1-16: kavaj

Inte bra.
 
Inte bra att ha för mycket tid vid datorn.. när man kikar på kläder. 
Nu har jag beställt en klänning. Långärmad svart. Hoppas jag kommer gillar den. Sen har jag fastnat för denna kavajen. Och en till.. men det är denna som känns bäst nu.

Visst är den snygg! 
 
Hm.. den vill visst inte visa sej nu.. 
Får prova imorrn då.
 
 
Nä, åter till mina bilder! 
 
Förresten.. kikade på Stjärnor på slottet tidigare och det var Amanda Ooms dag. Fantastiskt att höra om hennes liv, framför allt om hennes otroliga kärlek till Joakim Thåström. Häftigt och man blir varm i hela sej när man hör hennes ord om kärleken. 
 
Tänker på en klasskompis jag hade på Danslinjen som var HELT galen i Joakim. Hon skulle fara ner till Stockholm och sova utanför hans dörr tills hon fick träffa honom. Undrar just hur hon känner för honom idag.. :-)
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0