24/11-15: tisdagstanke

Tisdag är det och tanken kommer här.
 
Alla har vi sett dem. Säkerligen har vi någon i vår närhet. Och alldeles säkert kommer det fortsätta.
 
Vad tänker jag på?
Jo, ögonbryn. Och inte vilka som helst utan de som inte får vara som de är skapta att vara.
Utan de som vissa tjejer försöker sminka och plocka om, så det bara ser för taskigt ut. 
 
Visst har du oxå sett dem?
 
Jag undrar verkligen OM de tycker att 'japp, fasen va snyggt detta blev! Precis som den där tjejen..nånstans..jag försöker härma'.
Eller?
 
Jaa jag vet, alla får väl göra som de vill och ja, kanske tycker de att de är skitsnygga. Kanske..
 
Här några bilder du hittar om du googlar på knepiga ögonbryn.
 
Ett låångt streck. 
 
 
Tjocka..
 
 
Ja..
 
 
Detta är ju vanligast. Antingen ett tunt tuschstreck eller ett tjockt. Hm..
 
 
Och japp, alla är vi olika. 
 
Hörrni, det är prick en månad kvar till julafton nu 😃
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0