4/9-15: Jumpsuit

Har nån av er en sån?
 
Jag menar inte en onepiece nu eller en ziperall. Utan en sån snygg som finns i inlägget här.
Jag klickade in och hittade flera som var skitsnygga. Men det vore skoj om nån testat och kunde tala om hur de är i storleken och så. Sugen att beställa en. Lite kontorssnyggt så där.
 
Fredag är det! Visst är det underbart?! Solen skiner här också så det blir ett stort plus. Min morron var lite seg.. ovanligt va. Är inte nån morronmänniska. Jag var seg. Vovven var seg. Han skulle till mina föräldrar och jag fick ropa på honom vid dörren, då han låg kvar nere vid sängen och sussade gott. Så söt!
 
Jaha, sen när koppel, hundben och min väska var samlat och vi kom ut till bilen så ser jag plötsligt att jag har massa blod på ena handen. Va tusan.. Jag trodde vovven gjort sej illa men nä, jag hade skurit mej på tummen tydligen. Skrot. Var bara att gå in igen och fixa fram ett plåster. Det är ju typiskt att sånt händer när man inte har tid med det, eller hur?
 
 
 
Men nu kör vi, full fart mot helgen! Några timmar kvar, sen så :-)
Ni ska få se snygga skor sen också! Denna lyckan med skor.. haha..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0