1/9-15: kläder

Alltså jag var ju in på HM i lördags i Östersund och ja.. jag hade kunnat köpt mej en helt ny garderob precis där och då. 

 
Det är höst. Ja, jag erkänner det. September. Men.. jag gillar ändå hösten. Nu kan man krypa in i mysiga tröjor och koftor och mina raggsockar kan snart sitta på fötterna utan att det känns fel :-) 
Men många fler härliga dagar som idag önskar vi oss så klart. 
 
Känner oxå att jag vill handla mera när hösten kryper på. 
Hur känner du? 
Här finns ett kollage av snygga "vill-ha" grejer tycker jag. Speciellt klockan gillar jag. Snyggt och annorlunda med rosa urtavla. Länge sen jag hade min klocka nu.. 
 
Sen klackskor.. Det är ju så snyggt! Även här i rosa. Gillas! 
Vad tyckte du bäst om här tro? Klicka o kika om du vill veta mera eller se bättre. 
Allt finns på Zalando!
 
 
 
Kollage från Zalando
 
1 här | 2 här | 3 här | 4 här | 5 här
 
Sponsrat inlägg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0