7/12: Bilder med show i.

Bloggen. Kan vara jätteskoj. Roligt. Nåt att längta till. Jobbigt. Tråkigt. För jäkligt. Utlämnande. Sant. Falskt. Ja väldigt många saker. Ett som är säkert är iaf att det man skriver i sin blogg, det blir läst. Och när det blir läst så kommer det tolkas på väldigt många olika sätt.

Folk i ens närhet kommer försöka lista ut vem/vilka bloggaren skrivit om. Och folk som inte känner en, skapar sej en egen bild av bloggaren. Thats it!

Man får kommentarer, som man sjäv väljer att lägga ut eller inte. Och man får räkna med att folk tycker saker och ting om det man skriver. Man får välja att ta åt sej eller inte.

Jag skulle kunna välja att skriva helt tokiga saker här, sånt ni inte skulle kunna tro på. Men nä, jag väljer att inte göra det. Det påverkar alldeles för många. Och ja, den här meningen kan säkert alla lägga till på sin blogg.

Vad jag försöker säga nu är: skriv inte saker i bloggen som ni inte menar eller kan stå för. Och kom ihåg, folk kommer "läsa in" det de vill i varje ord.

Nog om detta. 

Helgen har varit rolig för min del, för det mesta iaf. Har haft föreställning både fredag och lördag. Vilket kändes i kroppen i söndags. Man tar ju ut sej helt där på scenen. Jätteskoj är det! Vi fotade massor där bakom scenen och här kommer några bilder därifrån. Vi börjar med en bild på I och mej när vi står i vårat lilla sminkrum.



Inte så stort men det räcker och duger. Finns det hjärterum så finns det.. som det heter!

Här en bild på oss när vi kör igenom en av våra danser innan.



Här glada tjejer!



Här är vi tre på väg ut till låten New York. (min big no-no ;) )



Haha.. vi som städtanter i "mamma är lik sin mamma". Söta va!?



Och här kommer ett gäng kvinns som sjunger med Elvis i showen. Så himla duktiga, vill oxå kunna sjunga.



Och slutligen gänget Ga ga! Jag kan lova er att det är nästa omöjligt att se nåt med dessa för ögonen när vi dansar.



Vilket härligt gäng! Love you Guldhits! Åter igen, är så glad att jag får vara med om detta äventyr!

I lördags var det väldigt många från Ånge som var där. Extra pirrigt blir det då. Men oxå extra kul på nåt sätt. Men skärper till sej och vill så gärna ge alla en trevlig kväll. Hoppas ni alla fick det oxå! 

Nu har dotra kommit hem hit. Fick ringa och sjukanmäla henne idag för hon är så himla förkyld. Usch och blä för det. Hoppas hon är frisk tills på torsdag iaf, hennes födelsedag! <3

Tjing!



 

Kommentarer
Postat av: Lena

Håller med dig fullständigt Malin att man ska stå för det det man skriver i sin blogg, det gör nog de flesta, även jag.

Mvh Lena

2010-12-07 @ 20:37:31
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Välkommen in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg.

KRAM! ♥

2010-12-07 @ 20:49:55
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 @ 23:01:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0