Virago! 22grader!

Men tjoho.. 22 grader varmt ute nu! Inte illa för att vara den 15 maj. Härligt!
U har tränat och jag har hoppat lite studsmatta och oj va jobbigt de var. Känns att jag inte har nån som helst kondition. Huga.. Måste göra nåt åt detta ju Malin!


Nu ska vi ut en sväng på mc här. Ska bli kul! Va tror ni, skulle jag kunna ha en sån här? En Yamaha Virago 750. Jag tycker den är skitsnygg. Men är lite rädd att den är för stor. Men man lär ju vänja sej rätt fort ändå. Men visst ääär den fin då?! ( känns som att köp är nära nu.. )



Nu måste jag ut en sväng på gården. Klippa lite på äppelträdet kanske. Skulle ha gjorts för länge sen, men har inte blivit av. Men jag saknar en sån där klippmoj, så jag tar det jag hittar. Och sen är det ju detta med när man ska ansa träd, vår eller höst. Äh.. nu blir det nu.

Dotra i duschen, sen iväg en sväng! Kul! Men hm.. har vi tre hjälmar hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0