23/1: Renovering

Hallojsan!

Nu har den här helgen swischat förbi oxå. Fort som en fart, som jag brukar säga =)
Har varit familjemiddagarnas helg. Först i Ovansjö i lördags och sen på Klaraborg idag. Vi blev många oxå, familjen plus pojkvänner. Trevligt och gott. Man hälsar ju på alldeles för sällan, och likadant är det åt det andra hållet oxå tycker vi. Så päronen, kom och hälsa på vettja =)

Nu har jag tagit tag i en idé som jag haft ett tag oxå. Hade ju tänkt att mitt nästa projekt här hemma skulle bli sovrummet. Men nu tog vi och slängde ut allt från förrådet här nere. Så himla skönt att rensa. Förstår inte att det blir så långt mellan gångerna egentligen, när jag mår så gott efteråt.
Här är en del av sånt som vi rivit ur och som ska sorteras upp i morrn. Inte klokt va prylar, ser för jä... ut där nere.



Hur som helst så satte jag igång att måla där inne. Vitt och fint ska det bli. Ordning och reda. Sen ska jag skriva lite text och så. Längtar. Önskar jag vore ledig imorrn så jag kunde sätta igång direkt på morronen, men det får bli efter jobbet.

Före:



Och under pågående förvandling:



Kommer bli så bra! Ny matta in sen och lite tak oxå =)
Så himla kul att fixa och dona. ( U känner av nån anledning inte alltid samma glädje som jag över mina små projekt och idéer.. )

Såg ni Solsidan nu ikväll då? Så himla bra program. Jag skrattar så gott och verkligen stör mej på Ove. Vilken hemsk person. Och han spelar så himla bra. Längtar redan till nästa avsnitt.

Nu ska jag göra mej klar för natten här, känner att jag är lite trött på ögonen. Och upp i ottan blir det ju så ja, skönt med sängen.



Nattinatt på er, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin blogg.

kolla gärna in min :)

2011-01-23 @ 23:09:15
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

MILF !

2011-01-23 @ 23:43:48
Postat av: pillan

Ut med det gamla och in med det nya;) Härligt vitt och fräscht

//PIllan

2011-01-24 @ 09:04:56
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Vad roligt! Hoppas du gillar det!



Tack så jättemycket för dina fina ord. De förgyllde min kväll här hemma:) Må så gott!

2011-01-25 @ 17:15:51
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0