4/3:Iphone 4

Men hua va mycke de va att lära sej. Men det ska väl gå, till slut. Och med en hel del hjälp från min kära dotter. Hm.. synd bara hon pluggar och jag jobbar hela dan. Men sen...!

Jag har nu en ny leksak här. Har ju velat ha den ett tag och japp, nu är den i min hand. En alldeles egen liten (ganska stor tycker jag just nu) Iphone 4. =) Glad!

Satt och väntade hela dan igår på att simkortet skulle aktiveras på den, och avaktiveras på min gamla då ( hm.. tycker inte den är gammal, men ja ni vet ju..) Det visade sej tillslut att jag behövde registrera mej på Halebops hemsida för att kunna ta med mej mitt nuvarnade mobilnummer. Vill ju inte byta. Så i morse när jag slog upp mina blågröna så var den igång. =)

Nåt som är lite konstigt (läs:mycket) är att jag har lillans adressbok i min mobil.. hur gick det till? Vi förstår ingenting iaf. Måste fixa med det oxå sen. Jag vill ju ha min, och hon vill få in alla sina kontakter i sin så klart.

Känner av lite huvudvärk här. Inge bra. Ska dricka lite vatten och kaffe så lär det väl ordna sej. Annars blir det till att kämpa i sej en tablett.. bläken. För efter jobbet idag blir det tunnbröds bakning! Kul! Det var så länge sen nu. Undrar just om takterna sitter kvar, när det gäller att "slänga" in dem i ugnen. Hehe..
Ni lär bli uppdaterade senare!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0