14/10: God morgon!

Gomorron på er!
Nu är fredagen här igen. Känns som jag nyss skrev det. Tiden knallar på.
Det var riktigt kallt i morse, -7grader. Brr.. Tur att Em sa åt mamsen att starta bilen så vi kunde få bort pansarisen på rutorna. Dags för motorvärmaren nu anser jag.

Tänk hur det är på våren. Då har man motorvärmaren kvar i hur länge som helst, och definitivt när det är -7 ute. Men nu på hösten så drar man sej för att starta den. Undrar varför?

Meen.. nu hör jag om Juholt igen på radion. Kan de inte bara ge sej nu. Hur orkar de hålla på. Denna massmedia. Suck! Nu har de gått på hans stackars mamma oxå och frågat ut henne. Tycker det är för mycket nu. Tänk att vara kändis så där. Nån som skiver om minsta ord man säger fel. Minsta slips som hänger snett eller ja, vad som helst. (nu var ju inte just detta "vad som helst", men ni fattar va jag menar) Mobbingen i småskolorna vill de ha bort, men detta är ju precis likadant, fast på en betydligt högre nivå.

Nu tänker jag starta mitt jobb för dagen. Och lääängta tills klockan slagit 15.00 för DÅ ska jag försöka komma hem till helgen! 

Ha en fin arbets/skoldag så hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0