27/10: Regn än!

..och regnet bara öser ner..
Eller nä, inte så farligt. Men ändå känns det skönare med lite regn än snö. Snön ska ju komma på måndag, eller hur var det nu ;)

Tillbringade kvällen med att träna lite showdans. Guuud.. att det är premiär på lördag. Huga.. Alltid lika nervös. Men kul blir det! Jag beställde ju dansstrumpor och de kom igår. Snabba ryck minsann. Tror nog vi skulle kunnat haft en nyans mörkare strumpor, men det är ju skitsvårt att veta innan. Svårt att se på bilderna. Skulle behövt en 50-tals klänning oxå. Men det hinns nog inte beställas så det får bli en svart kjol och nån blus till det numret. Funkar de med.

Flexade hem lite tidigare igår vilket var väääldigt skönt. Hämtade Em och for till kyrkan för att hon skulle fotografera något projekt. Sen hem o laga grönpepparbiffar. Mums va gott det var, med potatis och lingonsylt till. Varit ute, lagat mat och ätit när klockan var 17. Inte illa det inte.
Aerobicen var inställd oxå så det passade bra med att jag hade min dansträning.


Nu ska jag ta tag i den här dagen och sen blir det nog ett glas vitt ute senare ikväll. Mysigt ska det bli!

( de pratar julklappar på radion. Oj oj.. har du hunnit börja tänka på det ännu? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0