12/12-12

Vilket datum! Undrar just hur många som förlovat, friat eller gift sej idag? Brukar ju bli så vid dessa datum :)

Är så himla glad för i måndags klarade Em sitt teoriprov till körkortet! Och..snart uppkörning :) Håller tummen hååårt! <3

Jag var ledig mån-tisdag. Väldigt skönt då helgen är fullbokad. Behövs mer av ledighetsvaran känner jag.

I måndags när vi var med Em i stan så köpte jag en present/julklapp till mej själv :-) Kändes lite slösigt faktiskt, men ändå, nåt jag ville ha. Visar imorrn!

Var till Ta igen oxå så Em fick se lägenheten och så grattade vi igen då hon fyllde 19år då. Firad blev ju de båda i lördags. U, Ti, Ta och Em med pojkvänner var upp på showen. Kul kul!
Synd bara att både Em och Ta dragit på sej en himla förkylning.

Jag känner oxå av men mer som en varannandags krämpa. Räcker gått så, vill inte mera. Bläk.

Nu ska det bli sova av här så nattinatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0