5/6-12: Men..

Men varför ska det inte gå att kunna blogga via mobilen nu då tro? Jag som tycker det är så enkelt. Men men.. det lär ju lösa sej.

Vädret, detta väder... Det är ju inte konstigt att vi i detta land i norr, pratar om vädret lite nu och då. Först kall mörk vinter (som inte allt varit så jobbig enligt mej) och nu längtar man ju efter sommar och sol, värme! Men än så länge är det bara regn regn och grått o kallt. Men som sagt, de säger att på torsdag kommer värmen tillbaka. Jag håller tummarna hårt för det!

Tänk att få en helg med sol så man kan ligga ute och sola och ha det gött. Vore nåt nu de!
Blev på med myslurvtröjan jag köpte i Åre idag. Som ytterplagg alltså. Skulle jag sitta med den inne på jobbet så skulle väl jag se ut som "frys-i-hjäl" och riktigt så frusen är jag inte ( idag iaf ) :)

Fullt upp med alla möjliga studentpåhitt har Ta hemma. Skoj skoj, men mycket nu.. Vet att Em önskar hon vore "där" hon med nu, men oj va fort det kommer gå. Ett år till så är alla fyra ute in the real world. Herregud.. vart tar tiden vägen?? Känns både bra och sorgligt tycker jag.

Nu ska jag ta tag i dagen så hörs vi senare.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: B.

Ja, det var min tredje gång i turkiet. kom hem för två veckor sedan från turkiet, men samma dag pratade vi om att åka igen, så blir nog så inom två månader att man börjar kolla på resor så man kan åka om tre månader igen :) Är så trött på sverige och dess "atmosfär". vad du liknar hon i let's dance juryn förresten haha! :)

2012-06-05 @ 10:08:46
URL: http://bellathornkvist.blogg.se/
Postat av: Stina-hästbloggare

sv, hehe låter härligt! :)

den lilla sötnosen är en Bichon Bolognese :)

2012-06-05 @ 16:18:23
URL: http://stinameyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0