12/3: tredje..

Tredje inlägget idag! :-)
Sitter med Ta och samhällskunskapen. Tänk vilken skillnad att klura på sådana frågor idag mot när man gick skolan. Då var alla ord och meningar bara svåra att förstå. Nu tycker man det är lite krångligt att förklara men man förstår ju på ett helt annat sätt.
Intressant.

Hon hade ett besök hos frissan idag. Och det syns inte. Bra va? Men efter mycket om och men ska pengarna tillbaka iaf. Alltid nåt. Hade inte tagit nåt annat, vilket de provade.

Troligt hon vill tillbaka dit.. och frisören borde ju själv sagt till att det skulle bokas en ny tid, då inget hände med färgen. Men näe, istället rekommenderades en tvätt.. Öh...

Pirrig inför onsdag och trevligt imorrn :-) Kul blir det!

Vill ha hjälp nu av er. Gillar ju 'läppomojer' och har en favvo som strax är slut. Sorgligt men sant. Nu vill jag ha tag på en ny och hittar inte var jag kan köpa den. Nån som vet?

Det är märket Viva la Diva och har funnits på Kicks iaf.

Nu ska vi kolla på 30 grader.. snart sen sängen.
Tjing i blåsten!

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag ser att du tar upp viktiga ämnen i kväll så jag måste kommentera. Jag har också haft Viva la Diva och tycker den är alldeles för kletig. I alla fall den ofärgade med glitter. Däremot hade den en alldeles fantastisk på Apoteket tidigare, även den genomskinlig med glitter i och med mintsmak. Men den slutade de förstås med, suck. Vad jag vet säljs dock Viva la Diva även på Åhléns. Lycka till!

2012-03-12 @ 21:13:56
Postat av: Emelie - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Tack :D <3



ja jag har ju en webbshop men pga nåt tekniskt problem ligger den nere. de jobbar dock på det så snart är den igång igen :) har en annan med www.stayupsocks.se :)



Vilken kavaj tycker du passar bäst till min blå spetsklänning, den vita eller svarta? Har du någon favorit? :)

2012-03-13 @ 03:17:36
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: HANNA

tävling!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara.html

2012-03-13 @ 14:27:34
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0