19/5: sol

Blev massa pyssel i växthuset igår. Så rofullt att vara där och dona. Och det var verkligen dags, hur mycket ogräs som helst som drogs bort.

Ti o jag for till Hammar och införskaffade lite växter och jord. Bra att ha bärhjälp med minsann. :)

Blir så sugen att plocka på hur mycket som helst, men det fick bli lite lagom.

Rensade och planterade (i knepig jord som luktade åt bensinhållet..) så jag höll på att missa att Letś dance började. Fick väldigt bråttom in där på slutet.

Och vilken show! Alltså Anton...vad säger man? Han är ju så proffsig! Det spelar ju inte någon roll vilken dans han testar så sätter han den. Även om han själv kände att vals inte var hans grej.
Otroligt vackra är de oxå!

Enligt mej var det helt rätt person som åkte ut. Tycker som Tony säger att det kan vara hur korrekt det vill, men det ger ingen känsla alls att titta på. No utstrålning.

Nu väntar jag på dotra. Kommer strax med bussen. Och jag har fixat ny skottkärra. Äntligen! Nu ska jordgubbslandet väck. :)

Lite hungrig oxå..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0