7/11-12: Grattis!

Hipp hipp hurra för mej idag! =)
Ja då var dagen här då, när jag blev ett år äldre. Ett år klokare får man hoppas. Fast tänk hur det var när man var i de yngre tonåren, då visste man ju allt. Trodde man iaf..

Gratulationer har jag fått hela dagen lång och JA vad glad jag blir för dem!!
Och när jag kom hem på lunchen idag så möttes jag av massa ballonger uppsatta på bron. Så mysigt! <3

Fick blommor levererade till jobbet oxå, bara en sån sak liksom!

Haft middag här hemma och mystpyst och kvällen avslutades nyss med ett dopp i spat. Så skönt!

Och det blir repris imorrn :)

Nu dags för nybäddad säng här. Tidig morron vankas..

Nattinatt fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0