13/8-13: naglar

Sista dagen i Stockholm blev jag tvärsugen att fixa mina naglar. Har gjort det tidigare i två omgångar. Varit både nöjd och tacksam över starka snygga och välgjorda naglar.

Såg ju fixade naglar på varenda en i butiker och kaféer så jag blev väl påverkad av det.


Fick tips på ett ställe under Åhléns, fullbokat. Ser stor skylt utanför Face, butiken med myyycket smink :)
Tid fanns om en kvart!

Jag hade själv långa naglar nu, man har ju semester ;) De klipptes ner kort. Sen började proceduren.

Jag tänkte först ha vitmålade tippar men när hon målat tre så fick hon ta bort det. Såg förjävligt ut. Ja gillar oxå bättre när det ser mera naturligt ut.

Sen ser jag hur hon penslar på gel så stt det kommer utanför mina naglar. På huden. Inte ok.

Dyrt och inte bra nånstans. Trist.

Nu har en hel del släppt. Så klart när det suttit på huden. Jag har pillat bort en del och... bläk. Vill bara få detta fixat.

Gör inte naglar på Face i Stockholm.





Stackars mina naglar. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0