solen

Jamen nu är den här igen, sommarkänslan! Solen visar sej vilket känns underbart!

Typiskt mej..har sparat städningen..istället för att ha gjort det när det regnade. Men men, då ville jag ju bara ligga o läsa. Och det är bra att göra det man vill. Speciell när man är ledig och kan. Eller hur?!

Em har kommit hem oxå. Hon tog en sväng till en klasskompis i Härnösand. En överraskning. Himla skoj!

Tycker hon är modig som tar sej för och bara far iväg så där. Samma med Ta som varit i Norge o provjobbat. Häftigt!
Önskar jag varit så framåt i den åldern.

Nu klurar jag på om jag ska.. Eller ska jag vänta. . Nä..väntat nog nu. Måste ju!

Men först fli undan lite så det går städa sen :)






Underbara sommar! Och jag får inte nog av goda hallon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0