13/2-13: Egentid

Ja fredagen som var skrot..
Det var för att jag försov mej rejält. Trist. Telefonen ringde inte. Har ju inget ljud på den.

Har en iPhone 4 och trivs ju med den. Men varför har ljudet försvunnit? Jag har inget ljud när någon ringer, skickar sms eller mms. Annat funkar. Konstigt tycker jag.

Och lyssnar jag på musik så kan jag inte ändra volymen. Surt.
Har googlat på problemet och det verkar finnas fler som känner till detta. Men hittar inget bra svar.
Less tjej!

Blev en lugn fredagskväll för mej själv i soffan iaf. Men på lördagen var det Mellon och då fick det bli 'tjejkväll' här hemma med lite gotta till. Hur trevligt som helst!

Vi surrade som om det var sista gången vi kunde göra det..så skoj :-) och det slutade med att vi somnade i soffan. Liiite trött på ögat då ra.. 😉

Jag hoppas det blir av snart igen. Ska inte dröja lika länge ska jag se till.

Söndagen blev en prommis-dag med jycken. Jätteskönt! Så härligt att vara ute nån timme och sen bara mysa hemma efter.

Nu sitter jag hos frissan o njuter!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★

Hej! Såg att du tävlat om en kryssning i en blogg och tänkte bara tipsa att du kan tävla hos mig också för ytterligare en chans att vinna! Så var gärna med om du inte redan kommenterat min tävling! :)
http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment
Kram!

2013-02-14 @ 00:23:27
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0