13/6-13: Bilder!

Säger det igen det jag sa tidigare...vilken himla TUR vi hade med vädret igår! 
Det har regnat hela dagen här, jämngrått på himlen. Har varit väldigt trött oxå hela dagen. Känns som om det var jag som var ute till mitt i natten på studentpartaj :)
 
Har suttit o pysslat med lite bilder nu sen gårdagen. Många fina finns det. Tänkte visa er några iaf. 
Tänk att nu har hon slutat skolan...!
 
Här glad o lycklig nyss utsprungen från skolan.
 
 
Här på flaket väntandes på att få åka iväg. Gott i glaset och musiken börjar höras..jisses vad det spelades överallt :)
 
 
Älskar dej min fina dotter! 
 
Ser man inte lyckan hos dessa undgommar så är man blind. 
 
 
En himla massa blommor blev det runt hennes hals. Dessa fick vi ta av innan åkningen, blev lite tungt runt halsen annars :) 
 
Härlig dag från morron till kväll. Och natt :) 
....för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeenteeeen......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0