16/5-13: fika

Idag har jag fredagskänsla på jobbet eftersom jag är ledig imorrn. Ska sitta hos frissan från tidig morron. Tänkte bli kortare i håret :)

Igår på kvällsprommisen hann jag upptäcka ett rådjur innan vovven gjorde det. Tack å lov!

Men jag vet inte om han stuckit efter ändå, för när han väl upptäckte den så tvärsatte han sej och bara tittade. Så fin! Men annat hade det säkert varit om vi varit närmare.

Mycket bus hann vi med och eftersom han fick springa lös lång stund så hinner man med många inkallningsövningar.
Går finfint!



Em jobbar på med sitt skolprojekt - fotobok. Och inte gör det ont inte..många goa kakor blir det :-)



Hon har förresten endast en månad kvar i plugget nu. Fort går det :)
Studenten står för dörren!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Vilken mumsig fika!

Svar: Gottogott! :)
Malin Edlund

2013-05-16 @ 14:51:38
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0