2/5-13: Yes!

De jag håller på i tävlingen är kvar!
Och ja, tycker nog att Sofia är den som varit sämst nu. Eller minst bra. Eller..

Att det ska vara så svårt att säga det? Konstigt ju. Jag tycker ju så. Men det är som att jag inte vill såra henne på nåt sätt. Men är det tävling så är det. Nån ska lämna.

Hoppas bara det inte var något allvarligt med henne nu. Huga..

Förstår att de får krämpor. Tränar flera timmar om dan. Men oj så skoj!

Känner av gårdagens träning ja. Slängdes direkt tillbaka till balettlektionerna i Umeå i mina tankar, när läraren petade på mej för att knäna skulle vridas ut och benen sträckas ännu längre... Så svårt.

Men..gör det inte ont och är jobbigt då gör du inte rätt, som han säger ;-)
Ligger mycket i det minsann!

Trött nu. Och imorrn är det fredag.
Ligger i nybäddad säng. Så skönt. Ni vet när man känner - inte en natt till...så kände jag. Bara att riva ut och bädda om. :)
Nattinatt på er fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0