3/11-13: usch

Fy..hur jag mår nu. Inge vidare med förkylning heller. Men det kunde varit värre, jag vet. 
Ändå är det jobbigt när man får feberrysningar och halsen bara bränner..man blir anfådd av att gå upp för trappan. Bläken. 
 
Saknar min mobil. Redan. Får börja använda min iphone imorrn igen. Blev lite funderingar här nyss.. har ju ingen väckarklocka heller när inte mobilen är här. Tänkte då att nån kunder ringa o väcka mej. Hm.. nä just de nä, jag kan ju inte svara i nåt :) Men det löste sej. Väckningen funkar ju även i en gammal mobil utan simkort. :)
Hoppas jag inte känner mej värre imorrn bara. 
 
Kikade på inspelade Fest hos Bagge-Wahlgren förut med Em och Je. Det var ett helt ok program. Lättsamma personer verkar de vara. Och ja, inte dåligt hus de har inte :)
 
Nä undrar om jag ska ta mej en mugg hett te igen med en halstablett i. Lindrar ju för stunden iaf. 
 
 
 
Vill bli frisk nuuuu! Haha.. glitter o höga klackar ena dan och mysbyxor och snytpapper, och raggsockar på andra dan. That´s life!
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Ta en whisky!

Svar: Ja, det tipset brukar ju dyka upp. Undrar just OM det hjälper eller inte... ;)
Malin Edlund

2013-11-03 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0