13/9-13: fredag den..

Ja..är du skrockfull?
Fredag den 13'e idag.... :/

Vi får väl höras imorrn o se om det hänt nåt utöver det vanliga.

Tänker på vår värld..låter stort. Men jag menar på hur vi människor, du och jag dömer och 'gör' mot medmänniskor.

Finns ju massor av galenheter men nu menar jag naglar. Pratade om det på jobbet och ja...huuur i hela friden kunde naglar få sån stor uppmärksamhet?

Det jag menar nu är idrottaren Emma Green som målade sina naglar i regnbågens alla färger. För på ett 'litet' sätt visa sin ställning ang ett, för mej, obegripligt problem.

Obegripligt problem... man ska väl inte ens knysta dessa ord, all den stund människor faktiskt blir dödade för sin läggning.
Gaaaalet!

Som sagt, varför döma någon för att den tycker om någon av samma kön?
Det är kärlek!


Själv har jag mina ringfingrars naglar målade röda just nu.
Vilken ställning tar jag med det tro?!

Fredag idag! Härligt!






;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0