14/9-13: fotografering

Vilken konstig dag detta blev. Sovit mest hela tiden.

Igår kväll blev det mysigt bad här ute med grannarna. Först kikade vi på Fångarna på fortet och jag skrattade gott åt Anders Bagge när han blev rädd för krypen :)



Idag hade jag fotojobb inplanerat, inget mindre än bröllopsfotografering. Alltid lika spännande och glädjande att få ta del av detta.

Men när jag vaknade mådde jag skit. Verkligen inte ok. Sov ett tag till. Samma känsla. Fattar inte. Dålig i magen och helt slut.

Fick lite panik där ett tag. Skulle jag klara fotograferingen?

U fick köra mej på plats. Bara att bita ihop. De var så fina och vädret... Snacka om lycka! Allt gick bra ändå och många fina bilder blev det.
Nåt litet tjuvkik kan ni få imorrn :)

Kramisar på er fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0