21/12-14: mössan

Söndag.  Känns som jag tappat dagar. 
Men fjärde advent är här. Vackert! 
Risgrynsgröt till frukost.
 
 
 
Måste vara för att jag var hemma sjuk några dagar som det känns fel. Haft en bra dag iaf. Prommat vovven ute i skog o mark. Skönt med vinterluften. 
 
 
 
Vi kikade på massa spår från andra djur, men såg inga. Vi tog vägen över isen..och ja, jag tyckte det var lika läskigt nu med. Gjorde några sök med Alfons.  Gick strålande.  Han springer som en toking och blir jätteglad när han hittar oss. 
 
 
Och godis är viktigt när man är duktig vovve.
 
 
 
Mössan min från Ullared var på. Så gosig! 
 
 
 
Middag då.. ja det blev en italiensk tallrik.  We love it! 
 
 
 
Hittade lite kärlek på vägen oxå :-) 
 
 
 
Snart är det jul! Kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0