26/1: Vipps..

..så blev det den 26é. Hann inte med inlägg igår. 
 
Först idag som jag känner mej bättre igen. Himla skönt vill jag lova. Underbart att kliva upp i morse och inte ha lika ont i kroppen. Vilken vidrig bacill jag måste ha fått, och många fler vilket jag hört. Uscha...
Nä nu tar vi och är frisk här..länge...tycker jag! 
 
En vän från förr hittade reda på ett foto på mej, det var några år sedan. Jag var sexton år tror jag bestämt. 
Gullig va?!
 
 
Glad att ha bilden. Spretluggen, collagetröjan med upprullade ärmar, mjuka hårsnodden runt armen. Och visst ser ni vad jag har i byxfickan..jo vaselinburken, den gula ni vet. Den var ju poppis den. Men inte gjorde den läpparna mjukare direkt. Bara blanka o fina! Och så cykeln förstås. Tänk vilket bra fordon man tyckte det var :-) 
Härliga minnen! 
 
Tänk va mycket fattigare vi skulle vara om vi inte hade fotografier. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0