4/3-14: trodde

Har du ätit nån semla idag nu då? 
Det har jag. Två stycken!  Vill inte ha nån mer idag iaf. Men goda var de! En på jobbet och en hemma.
 
Vi tänkte bada här ikväll i spat men temperaturen var endast 28 grader. Inget bad med andra ord :(
Var kort strömavbrott för nån dag sen, det är nog orsaken. Trist när man ställt in sej, men funkar ju imorrnkväll med.
 
Vi letar matta till gillestugan. (Rummet vi har tv i på nerdervåningen, för er som inte förstod 'gillestuga' )
Inte lätt. Finns ju så mycket att välja mellan..
 
Längtar tills imorrn nu. Slutar lite tidigare och sen iväg! :-) Sen längtar jag tills på fredag oxå, när det oxå bär iväg!
 
Och tills jag får ett mail med koreografier...!!
 
 
Trevlig kväll på er alla fina!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Suck. Var det där verkligen nödvändigt?
Är jag inte avundsjuk så det räcker? ;) ;)

Svar: Haha.. förlåååt då! ;)Gott var de iaf kan jag tala om!
Malin Edlund

2014-03-05 @ 02:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0