24/11-14: klapp

Denna dagen har rusat fram i 180 känns det som. 
 
Morronen var segare än segt. Trodde jag inte skulle komma ur sängen alls. Galet trött. Sen skynda sej som en tok för att vovven skulle till Em. Han var inte heller morgonpigg direkt. Han ville inte ens gå ner från bron här ute :) 
 
Fullt ös på jobbet sen. Tror varenda människa har kontaktat oss under helgen. Men, hellre en hel del att göra än inget alls så klart. Sen styrelsemöte. Intressant. Många tankar o funderingar. Nya möten imorrn. Dags för resa igen. 
 
Sen direkt efter jobbet stack jag till Em och färgade hår. Inte mitt dock.. men snart! Mysigt att ses en stund och surra massa skit ) Fick smaka på supergod fudge oxå. Guuud va duktig hon är på att baka min kära dotter. Hon skulle jobba på kafé minsann. Ingen skulle bli besviken!
 
Hem och promma vovven och surra med guben och sen middag för mej, äntligen :) Var rätt hungrig då. 
 
En månad till julafton som sagt Har du fixat några julklappar ännu då? Inte jag. Jo en.. eller nä, det blir en present istället. :) Jag gillar julklappar! Jag gillar inte stressen och hetsen över dem, eller kraven som ibland finns. Men om man ser det som en fin/rolig grej, nåt som har med en tanke att göra så är det bara välkommet och fint.
 
Julklappar är speciellt. Just den där längtan små barn har, förväntan om något de fått längta efter. Så härligt! Annars kan ju små presenter i vardagen vara minst lika mysiga. 
 
 
Brukar du överraska din partner med små paket eller nåt? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0