10/12-15: throwbackday

Torsdag hörrni!
 
Här kommer ett inlägg från 2013. Jag hade krockat med isen.. Hugaligen. Det hände på självaste juldagen å allt. 
Blev ikulldragen när vovven plötsligt såg en annan vovve. Fort gick det, och vipps så låg jag där och visste knappt vad som var upp eller ner. 
 
Ja så här snygg var jag då. 
 
 

28/13-13: hemma

Blev en sväng till stan idag. Rea överallt. Men nä..orkade inte blanda mej med allt folk för att leta reda på nåt. 

Jag ville kika efter en jacka och jag hittade en :) En blå fick det bli. Nog aldrig haft en blå. En sån där vanlig en, ingen snygg-jacka direkt. Vita jackor är ju snyggt men..

Apropå färger.. Mitt öga är gulaktigt idag. Vad blir det imorrn tro?
 
 
Kids i poolen här nu. Skoj! På nyår är det min tur, om inte förr :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0