1/12-15: paket

December är här! 
 
Det är vinter. Fullt med snö och alla barn leker och far nerför snöhögar och har skoj.
Eller..hur var det nu?
 
Nä nu tycker jag det får snöa lite så det blir vitt och fint ute. Håller ni med?
 
Fick massage idag på jobbet och oj vad det behövdes. Har galet ont vid skulderbladen och upp mot nacken. Massören försökte få mej att klura ut vad som hänt. Efter mycket om och men så kom jag på det jag tror är orsaken. Ny kudde.
 
Gillar den inte ens då den är för tjock. Bort med den ikväll och håll en tumme hörrni för bättre känsla i min kropp.
 
Var på aerobic ikväll och jämarns.. denna kondition, styrka och smidighet, varför finns inget piller för sånt?  Allt möjligt tas ju fram så varför inte liksom 😉
 
Hämtade ut ett paket oxå. Både jag o Baggis var nyfikna på innehållet.
 
 
 Gjorde en beställning från Haléns häromdagen och japp, jag är nöjd! 
 
 
Hur mysig som helst. Me like!!
Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Tävling på bloggen -

Kika gärna in min blogg, tävlar ut en valfri vara från byebra, och det kommer en ny tävling varje söndag som en adventskalender + julafton och nyårsafton :)

Svar: Det ska jag kika in! Vad tycks om min onepiece då?!
Malin Edlund

2015-12-01 @ 23:33:11
URL: http://mlieaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0