15/7-15: inpackning

Jo jag skulle ju ge er ett tips, sent om sider men.. här kommer det iaf.
 
Denna är jättebra tycker jag. Låt det verka några minuter och skölj sen ur. Mitt hår känns som nytt efteråt. Nu inköpt ny så då ska jag se till att använda det oxå :)
 
 
 
Har varit hos frissan idag, eller ikväll rättare sagt. Hade en sen tid, jobbar ju. Känns underbart att få bort de små grå igen!
 
 
 
Vi käkade på en Thai-restaurang efteråt. Mums så gott! Satt ute oxå i härligt väder. Semester-känsla! 
 
 
 
 
Mysig kväll!
 
Fick tag i en ljusgrå kavaj jag suktat efter länge oxå. Visar imorrn! 
 
Jag borde ju sovit för länge sen - jag vet. Men är ju inte sovtrött än... typiskt. 
 
Men nattinatt på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0