20/6-15: midsommardagen

Men vilka underbara dagar i fått!
 
Att kunna gå ute på promenad utan jacka och strumpor både igår och idag känns galet bra. Lycka! 
 
 
 
Vår midsommarafton var väldigt lyckad. Vi åt och drack och myste på på bästa sätt. Körde femkamp som gick väldigt bra måste jag säga :-) Det var nog snusen som gjordet. 
 
Sen klockan 21 var det brännboll minsann. Jag 'kämpade på' som fotograf.. men ändå träningsvärk i mitt vänstra lår idag. Hur gick det till? 
 
Bilder kommer! 
 
Mumsiga pajer avrundade kvällen i fanbyn. Himla trevligt! Blev sen hämtade av Je o trött Em som jobbar hela helgen. Stort Tack för det fina ni!! 
 
 
 
Vaknade idag till klarblå himmel.  Lycka igen! Vi intog vår frulle ute på markplanet på vår nya möbel. Så himla mysigt. Sommar! Hoppas få sitta där många mornar och dricka morronkaffet. 
 
 
 
 
Har donat på här mest hela dagen. Alltså vilken energi jag fyllts med bara för att det varit sol. Städat toan, plockat in massa kläder i garderoben, gått med häcksax runt markplanet och planterat blommor. Tummen upp för mej! Hoppas på sol imorrn igen. Då ska jag slänga mej ner i en av våra nya solstolar o njuta. 
 
 
 
Sommarmoln.
 
 
Fint med det enkla.
 
 
Har nu käkat middag på my lovely veranda och ja, lär sitta här ett bra tag till :-)
 
 
 
Det är sommar nu! 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0