24/6-15: Japp!

Kvällar rätt tidigt. Tipp topp! 
 
Har en ny kamrat ja. En liten svart en. Ja.. nu undrar ni allt ;)
 
Den heter Canon. Yes! Fixat en ny liten goding, Canon Eos 100D. Liten, smidig, ligger bra i handen och japp, love it! Min förra kamera där la ju allt vad skärpa heter av, bara så där. Rätt surt vill jag lova. Har provat att byta objektiv så jag kunde utesluta det. Så ja, lämna in för lagning lär ju kosta bra mycket mer än kameran i sej själv, tyvärr. 
Men japp, nu är det en ny som gäller. 
 
Har lånat den kameran som Em har haft oxå, och den är bra. Men ja, jag ville ha en smidigare. Mindre känns bättre. 
 
Några bilder blev det ikväll på prommisen. Vi fick ju en jättefin kväll. Hann plantera lite frön oxå. Gräslök i en kruka till exempel. Så nu får det sätta fart där i jorden. Eller sätta fart med värmen kanske man ska säga. 
 
En liten vit boll. 
 
 
 
Och här, så vackra och de luktar ju så gott. 
 
 
 
Husse o vovve.
 
 
Det enkla - det vackra.
 
 
 Här skulle jag kunna sitta länge, med vinden i mitt hår.
 
 
Och solen i mitt ansikte...
 
 
Så skönt! Men.. nu är det sovdags.
Nattinattkram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0