23/3-15: ggaaahh...

Bir så jävla less nu... 
 
Ska ju fixa i mitt blivande fotorum. Styrkemaskinaset som bara stod där, är nu såld så rummet har space. Finally! 
Men nu när jag sätter upp kameran på stativet och ska prova lite så krånglar stativet först. Jag får inte till så den håller sej still.. U får komma och hjälpa mej. Orkar inte med såna saker som ska bråkas med mej. Kameran hamnade åt fel håll, reglagen hamnade mot mej så jag knappt rymdes.. hehe.. Ja ni hör ju. 
 
Sen får han ställa sej på plats invid väggen så jag kan testa. Jaha.. vad skådar mina ögon? Jo ett stooort skräp lite till sidan i bilden. Suck.. Jag har försökt få bort det men.. :( 
 
Sen zoomar ja in i bilderna för att kolla skärpan. Jaha.. då kommer nästa bakslag. Det ÄR ju ingen skärpa. Nånstans. Bläken. Skrot. Less Malin här! 
 
Jag testade med både automatisk och manuell.. blev ingen skillnad. Blääk. 
 
Bilder på den jag har, från Google.
 
 
 
 
 
Nu sitter jag i soffan istället och kikar på Parnevik på femman. Magen känns som en ballong med mycket gas i. Skrot. Dumma skrovmål igår. Skyller på det. Usch. 
 
Ja en less Malin här idag. Men men.. Måndag idag och jag har faktiskt fredag imorrn. De ni! Ska bli så skönt att komma iväg på detta. Ni hänger med hoppas jag! 
Lovar er att bli gladare :) 
 
Ja.. och där bor familjen Parnevik. Lyxigt värre. Strand nedanför huset. Värsta båten. Pool.. Varmt väder. Nämen jag bryr mej inte heller... 
 

Kommentarer
Postat av: Ek

Har du tänkt på att du var och tänjde ut kroppen igår i diverse hållningar och övningar som kan ha dragit i tarmarna och gett fart på mage och gaser.. men varför bära omkring på "skit" när man kan släppa ut det och bli av med eländet :)

Svar: Haha.. jo så kan det säkert bli. Men jag är inte ensam här hemma om tillståndet nu.. så vi skyller på maten :)
Malin Edlund

2015-03-23 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0