21/11-15: fredagskväll

Igår kom jag hem lite tidigare från jobbet. Inte mycket men en halvtimme kan verkligen vara guld värt ibland.
 
Vi käkade middag rätt snabbt och sen satte vi igång ☺ Köket ska bli färdigt innan jul har vi bestämt. 👍
Vi körde med ångmaskinen för att ta bort tapeten på en vägg. Gick rätt bra det men en del pill och knåp blir det ju. Vi spelade musik o trivdes! 
 
 
När vi var klara med det så körde vi en 'after work' minsann! Vänner kom över och vi gick en himla trevlans kväll. Puss på er! 
 
..Och inte ser man vilka ni är heller 😉
 
 
 
Och vad som egentligen hände där uppe på bilden, förtäljer inte historien 😉
 
Myspysig fredagskväll helt enkelt! 
 
Fick oxå stifta bekantskap med en väldigt annorlunda öl. Jag gillar ju inte öl alls, men det finns väl en-två sorter som jag tycker går an, i nödfall 😉 
 
Och nu denna oxå. Jag gillar surt och jo, denna gick åt det hållet minsann. 
 
 
Häftigt färg oxå på en öl. 
 
Sicken dag vi haft idag då. Strålande! 
 
 
 
Gnistrande o vackert! 
 
 
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0