15/9-15: bebis

Imorrn bär det iväg!
Jag och en kollega ska på kurs. Gissa vart?! Det ska bli så mysigt. Men först en dag på kontoret.
 
Det här med packning. Är du bra på det? Eller är du en som tror du ska byta kläder fem gånger om dagen och tar med typ allt? Eller kanske är du den som alltid glömmer hälften så shopping är ett måste?
 
Jag är iaf den som alltid packar i sista stund och den som velar mellan olika kläder. Hur svårt ska det va liksom. Ja ja, jag kommer inte gå naken iaf och det är väl för väl. 
 
Men lite mer än raggsockar och bikini måste i..
 
 
Blir till att inviga min nya resväska oxå.  Spännande att se om den håller måttet. 
 
Jamen titta här! 
 
 
Det där lilla grynet... redo för en tur i vagnen.. Kärlek! 
Och de där småfingrarna som nästan alltid intar nån pose av tjejighet. Urgulligt! 
 
Och denna bilden!!! <3
 
 
Hur mysigt ser inte detta ut?! Så vackra!  <3
Jag får fortfarande massa grattis till mormor-skapet vilket jag blir så glad för. Tack snälla ni! 
 
Min dotter har fått en dotter. Stort. Mycket stort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0